Humana/Sympany

Humana is een sociaal ondernemer met 28 jaar ervaring. Stichting Humana verzamelt en sorteert ieder jaar circa 10 miljoen kilo kleding en textiel. Daarbij werkt Humana samen met sociale werkplaatsen in heel Nederland. Zo biedt Humana kansen en werkgelegenheid voor mensen voor wie dat niet vanzelfsprekend is.

Alle kleding wordt verkocht. Met de opbrengst steunt Humana vakopleidingen in Afrika. Humana leert boeren om meer uit hun grond te halen en leiden studenten op in praktische beroepen: denk aan elektriciens, loodgieters en kapsters. Humana staat voor zelfredzaamheid in Nederland en in Afrika. Dat betekent dat Humana verwacht dat de mensen die steun ontvangen, zelf ook de handen uit de mouwen steken.

Per 1 januari 2015 is Stichting Humana gefuseerd met Stichting KICI. Samen gaan zij verder onder de nieuwe naam: Sympany.

Inmiddels beheert en optimaliseert Frank a Do de Google AdWords campagne van Sympany die gebruik maken van het Google Ad Grants programma. Daarnaast heeft Frank a Do advies gegeven wat betreft zoekmachine en conversie optimalisatie bij de ontwikkeling van de nieuwe website en de ‘online fusie’.

Bekijk website Sympany

Reactie van Marc Vooges – directeur Sympany:
“Frank a Do helpt Sympany (voorheen Humana) zodat we heel goed vindbaar zijn op het wereld wijde web. Andere bedrijven kunnen ons ook helpen, neem een kijkje op: www.sympany.nl/bedrijven/.”

Contact opnemen?

Neem contact op met Frank a Do voor meer informatie. Wij helpen je graag verder.

Contact Frank