Adyen

Het Nederlandse bedrijf Adyen is een specialist in wereldwijde omni-channel betalingen. Het Adyen-betaalplatform ondersteunt alle relevante verkoopkanalen, waaronder online, mobiel en POS. Tegelijk helpt Adyen bedrijven bij het verhogen van hun omzet, kostenreductie en risicomanagement. Het zeer schaalbare platform kan compleet worden aangepast aan de behoeften van de klant.

De oplossing van Adyen biedt momenteel ondersteuning voor meer dan 250 lokale betaalmethoden en 187 transactievaluta die verspreid over zes continenten worden gebruikt. Hierdoor is Adyen de ideale partner voor online en mobiele merchants die internationaal willen uitbreiden. Adyen werkt samen met een groot aantal wereldwijde klanten, waaronder Groupon, de Bijenkorf, Indiegogo, Wix, TomTom,Graze, Farfetch, Badoo, SoundCloud, Mango, KLM, CityJet, i-Parcel, PhotoBox, Lebara en Vodafone. Het hoofdkantoor van Adyen is gevestigd in Amsterdam, met kantoren in San Francisco, Boston, Londen, Parijs, Berlijn, Stockholm, São Paulo en Singapore.

Frank a Do ondersteunt Adyen bij het optimaliseren van hun online kanaal. Op online marketing gebied beheert en optimaliseert Frank a Do de internationale Google AdWords en Bing Ads campagnes van Adyen. Daarnaast adviseert Frank a Do op strategisch, conversie optimalisatie, usability, SEO en Google Analytics gebied.

Bekijk website Adyen

Reactie van Melle Strikwerda – VP International Sales Adyen:
“Tim has been of great value for the roll-out of the Adyen online marketing strategy. He’s a true professional and a nice person to work with.”

Contact opnemen?

Neem contact op met Frank a Do voor meer informatie. Wij helpen je graag verder.

Contact Frank