Website formulieren: do’s en don’ts

Geplaatst door Tim Beeren op 19 maart 2016

Website formulieren: do’s en don’ts

In dit artikel geven wij adviezen met betrekking tot het gebruik van website formulieren en hoe deze te optimaliseren ter verhoging van de conversie.

Lees meer over: Website formulieren: do’s en don’ts
Google AdWords keyword opvangen

Geplaatst door Tim Beeren op 5 januari 2016

Google AdWords keyword opvangen

Het is mogelijk de zoekterm die gebruikt is alvorens men op een advertentie klikt, op te vangen en weg te schrijven. Hiermee is het inzichtelijk te maken of aanvragen via een directe klik op een advertentie zijn binnengekomen en welke zoekterm er gebruikt is.

Lees meer over: Google AdWords keyword opvangen
Meta Title en Meta Description

Geplaatst door Tim Beeren op 25 november 2015

Meta Title en Meta Description

De Meta Title en Meta Description, onderdelen van de metadata, zijn nog steeds twee belangrijke onderdelen binnen het OnPage onderdeel van zoekmachine optimalisatie. In dit artikel zal ik uitleggen hoe deze metadata effectief benut kan worden.

Lees meer over: Meta Title en Meta Description
Klikgedrag in de Google SERP’s

Geplaatst door Tim Beeren op 24 november 2015

Klikgedrag in de Google SERP’s

Significante positiestijgingen binnen de zoekresultaten zorgen over het algemeen voor meer organisch zoekverkeer. Maar… hoeveel meer verkeer?

Lees meer over: Klikgedrag in de Google SERP’s
Waarom een landingspagina?

Geplaatst door Tim Beeren op 6 november 2015

Waarom een landingspagina?

Frank a Do adviseert aak het gebruik van specifieke landingspagina’s met een conversiegerichte opbouw wanneer er geadverteerd wordt. Lees hier waarom.

Lees meer over: Waarom een landingspagina?

Neem contact op met Frank a Do