Geplaatst door Tim Beeren op 3 oktober 2017

Terugblik Google Premier Partner Summit 2017 in New York

Frank a Do is dit jaar wederom uitgenodigd voor de Google Premier Partner Summit. Dit jaar vond deze plaats in New York, waar het vorig jaar nog in Amsterdam werd gehouden.

Lees meer over: Terugblik Google Premier Partner Summit 2017 in New York
Meta Title en Meta Description lengte

Geplaatst door Niels Buijn op 9 februari 2017

Meta Title en Meta Description lengte

Google heeft de laatste jaren veel gewijzigd aan de vormgeving van de zoekresultatenpagina’s. Dit heeft ook implicaties voor de lengte van de ideale Meta Title en Meta Description.

Lees meer over: Meta Title en Meta Description lengte
Uitleg verschil conversiemeting AdWords en Analytics

Geplaatst door Tim Beeren op 22 december 2016

Uitleg verschil conversiemeting AdWords en Analytics

Conversies meten in Google AdWords kan op twee manieren: conversiedoelen importeren uit Google Analytics of de Google AdWords conversie tag gebruiken. Wat werkt beter?

Lees meer over: Uitleg verschil conversiemeting AdWords en Analytics
AdWords Quality Score op accountniveau

Geplaatst door Tim Beeren op 15 december 2016

AdWords Quality Score op accountniveau

De Quality Score (QS) is een belangrijke factor bij de bepaling van de werkelijke CPC. Ook heeft de algehele Quality Score invloed op de prestaties van nieuw toegevoegde zoekwoorden.

Lees meer over: AdWords Quality Score op accountniveau
Absolute of relatieve URL’s gebruiken?

Geplaatst door Tim Beeren op 21 september 2016

Absolute of relatieve URL’s gebruiken?

Absolute en relatieve URL’s werken beiden. De vraag is dan ook waarom kiezen voor de ene of de andere vorm? In dit artikel leg ik het verschil uit en de invloed die het op SEO heeft.

Lees meer over: Absolute of relatieve URL’s gebruiken?

Neem contact op met Frank a Do