Geplaatst door Niels Buijn op 9 februari 2017
Google heeft de laatste jaren veel gewijzigd aan de vormgeving van de zoekresultatenpagina’s. Dit heeft ook implicaties voor de lengte van de ideale Meta Title en Meta Description.
Geplaatst door Tim Beeren op 22 december 2016
Conversies meten in Google AdWords kan op twee manieren: conversiedoelen importeren uit Google Analytics of de Google AdWords conversie tag gebruiken. Wat werkt beter?
Geplaatst door Tim Beeren op 15 december 2016
De Quality Score (QS) is een belangrijke factor bij de bepaling van de werkelijke CPC. Ook heeft de algehele Quality Score invloed op de prestaties van nieuw toegevoegde zoekwoorden.
Geplaatst door Tim Beeren op 21 september 2016
Absolute en relatieve URL’s werken beiden. De vraag is dan ook waarom kiezen voor de ene of de andere vorm? In dit artikel leg ik het verschil uit en de invloed die het op SEO heeft.
Geplaatst door Tim Beeren op 19 september 2016
Data Feed Management is een term die de laatste jaren steeds populairder is geworden. In dit artikel leg ik uit wat een data feed is, wat het belang is van een data feed en wat optimalisatie via een Data Feed Management Tool inhoudt.